5 Eylül 2011 Pazartesi

Oradan Buradan

İtiraf:
Ben bu blog işini beceremiyorum artık kabul etmem lazım.

Dubai:
Sevdik ailecek. Bir İzmir değil belki ama İzmit'i aratmıyor en azından. Bir de aileden, arkadaşlardan ayrı kalmasaydık çok nefis olacaktı.

Duru:
Çok sevgi dolu bu aralar, bol bol sarılıyor, öpüyor. Babaya düştü. Baba mest tabi :) Fiziksel olarak çok gelişti. Her yere tırmanıyor, koşuyor, kollukla yüzüyor. Boyu da uzadı ama kilo aynı, 13 kiloda takıldık kaldık. Konuşması geri mi acaba diye endişe ediyorum. 30 - 40 kelime biliyor. Basit 3 kelimeli cümleler kuruyor. ("Anne gel kacaa(kucak)") Ama genellikle tek kelime ile anlatıyor derdini. ("Git, gel, bitti, al, ver, mama.. gibi)

Ben:
Dukan diyetine başladım. Yaklaşık 2 ayda 10 kilo verdim. Hedefim toplam 30 kilo. Doğum günümde 40 beden olmayı, seneye yaza minicik bir bikini giymeyi hayal ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder