26 Şubat 2011 Cumartesi

Dubai


Beş yılı geçen evliliğimiz boyunca üç kuruş biriktirmeyi bırak, borçtan bile kurtulmayı beceremeyen bir çift olarak, tam da "N'olcek bu halimiz" kafasına girmişken, koca kişisinin karşısına çok iyi bir iş imkanı çıktı.
Büyük bir aksilik çıkmazsa, önümüzdeki bir kaç ay içerisinde Dubai'ye yerleşiyoruz.

Aslında ilk duyduğumda accayip heyecanlanmıştım ama sıkıntılı bir "oldu - olmadı - oldu - olmadı" süreci geçirdikten sonra artık heyecan kalmadı. Şimdi daha çok yapılacak işleri düşünüyorum.


Timeline şu şekilde olacak gibi görünüyor:
  • Önümüzdeki hafta babanın ve bizim oturma izinlerimiz için evraklar, pasaportlar vs ayarlanacak. (Bu yazıya 2 hafta önce başlayıp hatunun haylazlıkları yüzünden bitiremediğim için bu kısım DONE) (Ha bir de en büyük hayali dünyayı görmek olan benim, en sonunda *28 yaşında* bir pasaportum oldu, dünya için küçük benim için büyük bir adım:))
  • Mart sonunda babanın ihbar süresi dolacak, işinden ayrılıp Dubai'ye gidecek.
  • İki ay kadar hem çalışacak hem de kalacağımız evi ayarlayacak. (Nasıl yapacak acaba çalışırken onca işi?!?)
  • Burada borçlar ödenecek, kartlar, telefon, internet vs kapatılacak.
  • Eşyalar toparlanacak, ayıklanacak, kutulanacak.
  • Mobilyalar sökülecek, paketlenecek.
  • Gereksiz her şey verilecek, geri kalanlar toparlanıp İzmir'e, yazlığın bodrum katına depolanacak.
  • İki aydan sonra yani mayıs sonuna doğru biz de gidip yeni evimize yerleşeceğiz.
Yazması kolay ama ne yalan söyleyeyim özellikle buradaki işlerden çok korkuyorum. Bir de bütün hayatımızı 3 - 5 valize nasıl sıkıştıracağız da gideceğiz hiç bilemiyorum.

Böyle durumlarda strese girdiğimde kendimi teskin edebilmek için sadece bir sonraki adımı düşünmeye çalışıyorum, genellikle işe yarıyor:)




2 yorum:

  1. hayırlı olsun :)
    çok mutlu olun inşallah.
    oraya gittiğinde bir Türk anne blogger belki sana fikir verebilir, yardımcı olabilir.
    www.poyrazvebaskaseyler.blogspot.com'dan Banu ile temasa geçebilirsin.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Sena. Banu ile iletişim halindeyiz, sağolsun bir sürü konuda fikir verdi. Gideceğimiz tarih yaklaştıkça daha da şişireceğim kafasını :)

    YanıtlaSil