11 Ocak 2011 Salı

Bu Evde Güzel Şeyler de Oluyor!

Ne zaman sıkılsam bunalsam burayı açıp yazıyorum da yazıyorum, rahatlıyorum. Ama iş güzel şeyleri yazmaya geldi mi "Amaaan, yazarım bir ara yaa!" deyip hep erteliyorum.

O yüzden şimdi, hazır günün en kötü olayını da aradan çıkarmışken gelelim güzelliklere..

Bir haftadır kızım ufak ufak yürüme çalışmalarına başladı.

Önce -tam hangi gün hatırlamıyorum, eşek kafam! - iki koltuk arasını tutunmadan iki adımda geçti. Pazar günü koltuğun kenarında ayakta dururken bana doğru 3 - 4 adım attı ve baktı ki biz bu işe çok seviniyoruz bunu oyuna çevirip tekrarlamaya başladı. Doğru mu yaptık bilmiyorum ama alkışlayarak onu teşvik etmeye çalıştık her seferinde. Şimdi hanım kızımız da bir kaç adım atıp oturduktan sonra kendi kendini alkışlıyor. En son dün sehpanın kenarından odanın ortasına kadar yürüdü.

Hızla geliştiriyor kendisini.

Bakalım ne zaman pıtır pıtır dolaşmaya başlayacak evin içerisinde.

1 yorum:

  1. Pıtır pıtır yürümeye bir başlasın bir daha kimse durduramayacak onu. Popoları yer görmüyor bu kuzuların, nasıl bir enerjileri varsa artık :).

    YanıtlaSil