3 Kasım 2010 Çarşamba

Döndüm


Yoktum 5 haftadır.
Sürekli İzmit İstanbul arası bir koşuşturmaca halindeydim.

Nedeni Portfolio.
Reklam ve yaratıcılık okulu diye geçiyor ama çok daha fazlası aslında... Bir ara anlatırım uzun uzun.

Ama döndüm yani artık, buralardayım.

Biraz da buruğum.
Hem çok hızlı bir gelişim içerisine girdim, uzun zamandır içinde bulunduğum uyuşukluk halinden sıyrıldım; hem de süper insanlarla tanıştım, çok hareketli çok eğlenceli günler geçirdim.

Şimdi bir anda yeniden Kocaeli'nin yalnızlığı, yeniden yoğun annelik zor geldi ne yalan söyleyeyim...

Bir de endişeliyim.
Portfolio sayesinde kazandığım ivmeyi kaybetmemem, biriktirmeye devam etmem lazım.
Ama tam zamanlı annelik yaparken başka şeylerle ilgilenmeye vakit olmuyor.

Alışmaktan korkuyorum.

Artık çalışmak istiyorum.

1 yorum: